newmom15 hayır anne sütü daha besleyicidir ve daha önemlidir tabiki ama anne sütü bebeğe o kadar kilo aldırmaz mama daha çok aldırıyor bu yüzden mama takviyesi yapıyorlar anne sütünün yetmediği durumlarda. Mama ile beslenen çocuklara bakıldığında bu belli zaten. Ha kilo yinede değişkendir her çocuk kilo almaz o ayrı. Vitamin açısından demiştir doktorunuz. Ama üzülmemek lazım tabiki kimse mama veriyim diye can atmaz zorunluluk halinde veriyoruz mecbur. Yeterki bebeklerimiz sağlıklı olsun gerisi mühim değil.