gbdl23 ama hastane aşırı kalabalık beklemedik hatta beklettik 20 dakka geç kaldık randevumuza ama muayene süresinden kismadi. Bu sakin hali dediler hatta. Danismadaki kadınlar çok ilgiliydi ve çok yardımcı oldular her şeye. Bu hastanedeki çocuk doktorları numara vermiyorlarmis, bu eksi benim için, acil bir durumda ulaşamamak, randevu beklemek kafama yatmadı