edakara6509 sezer2022 yooo aslında zamanında verilmiş olsa değişim olurdu. Ben aslında aptallık ettim, keşke almasaydım önceden😕
PatronBebek edakara6509 cnm bende eşime rayban aldım doğum gününde. Atasundan aldım ama. Verdikten sonra beğenmedi gittik değiştirdik. Nasıl değiştirmezler şaşırtıcı
edakara6509 12erdem fiyatı 700 gibi düşündüm ama pazarlık payı olur. Çakmaların fiyatına baktım, onlarda bile 600-700 demişler
edakara6509 PatronBebek aradan ne kadar zaman geçmişti? Ben değişim için gitmedim hiç. Daha dün eşim buldu gözlüğü de beğenmedi. Tabi bir de faturasını bulmak lazım 🤔 Opmar Optik’i biliyor musunuz, alırlar mı ki?
PatronBebek edakara6509 onu bilmiyorum ben Atasun’ dan aldım. Bence bi git sor fatura falan duruyorsa
hunilimomy Acemianne2807 anne bebek ve kadın kategorisinde satış sadece serbest maalesef halı ev ürünlerine girdiği için satış yasak.