edakara6509 Merhaba hanımlar. Eşime orijinal Ray-ban gözlük aldım doğum günü hediyesi olarak. Fakat tarzı değilmiş beyfendinin😳 Bana da büyük geleceği için gayet uygun bir fiyata satmak istiyorum. Varsa almak isteyen yardımcı olayım 🙌
LaMamaDellaCicala edakara6509 gözlükçü bir anne vardi onu etiketlesinler hatorlayan varsa replika arayan😅🤭
Kitapkokusu edakara6509 Ben almak isterim aslında eşime hediye olarak ama çok zor beğeniyor kendisi bir de beğenmediğini direkt yüzüme söyler bu sebeple de bi tereddüt ettim. Fotoğrafını bekliyorum. 😂
hunilimomy edakara6509 https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek direkt linkler altındaki linkin sonunda yazan kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz
edakara6509 durukusunannesi_ Dolap hesabıma da henüz yükleyeceğim. Eşim dün beğenmedi bugün satışa koyacağım 😅
Ballkizimm edakara6509 nasil risk alip aldiniz 😊 ben esime bir tisort bile almam begenmez cunku herseyi. Huyunu biliyorum..
edakara6509 Ballkizimm onca para verdim halbuki 😕 ayıp etti bence, benim yüzüm çok küçük. Keşke bana olsaydı da bu kadar dokunmazdı bana😅
Laydaren edakara6509 Değişim şansınız olmadı mı ya ? Yeni almışsınız sanırım. Gözlükte iade ya da değişim olmuyor desem henüz 2 hafta önce kendim değişim yaptım 🥲
edakara6509 Laydaren daha önce almıştım açıkçası. Saklıyordum güya temmuza kadar görmeyecekti. Dün bulup gösterdi bu kimin diye. Tüm süpriz bozuldu ama doğumgününe kadar beklememiş olsa bile beğenmiş olsaydı hiç sorun olmayacaktı. Paramın olduğu zamanlar almaya çalışırım ki doğumgününe yakın sıkışmayayım diye😅