Lina-20 ben de öyleydim bir emzirme danışmanı var instada o kadından razı olsun üç ana üç ara öğün ye dedi. Vücudun süt üretiyorsa o artar dedi. Bol bol emzir su iç yemek ye dedi hakikatten de arttı. Ve sütüne güvenmen gerekiyor mamayı bırakman gerekiyor bir den yapma dedi azaltarak yap dedi. Kiloyu dert etmedim yedim valla, hamile kilomdan fazlayim. Olsun bebeğimin canı sağolsun. Ha bir de şunu söyleyeyim o süt artırıcı çaylar aksine azaltıyor görünürde artırıyor ama azaltıyor. Kullanmayin