Senazz11 201118gs rezene çayı papatya çayı salçali bulgur pilavı diye biliyorum bide dün 1 elma yedim anında göğüslerim şisti anlam veremedim elma da işe yarıyor glba 😂😂 bile maltana içecekler var migrosta vs onlar da artırıyor şeker pancarı dan yapılmış içecek bunlar
ErsagunAktugunannesi 201118gs bizim orda kaynar derler. Lohusa şerbeti diye de geçer onu içtiğim zaman maşallah çok sütüm oluyor
Bebekcino Tahin helvası, petibör bisküvi, hurma, havuç, ısırgan otu çayı , protein yeşillik bide sık sık sağmak yada emzirmek hangisi mevcut halinize uygunsa
Deryakayraa Dereotu çok güzel süt yapiyor bol bol tüketin birde cig kuruyemis ceviz en önemlisi de su kesinlikle en az 2,5 litre tüketin
Asellinaaltun Dilosko bende kulandım güzel artırıyor ama damlam biti bir daha sipariş vermem lazım mı sence
Sibelislam Dilosko Bende 20damla damlatiyorum suya Ve En önemlisi Bol bol su içiyorum 3 aylık olacak oğlum hafta bol su ödem atiyor 12 kilo verdim
-Senaninannesi- 201118gs gaz yapmadan sut arttırmak gerekir ben kayisi hoşafı içmiştim bide bestlak kullandım başımın ucunda hep bir litre su vardir su içerim bol bol ıspanak corbasi cok güzel sut yapiyor
Dilosko Asellinaaltun valla ben bi şişe bitirdim , sonra hiç ihtiyacım olmadı , sütünüz yeterli geliyorsa uğraşmayın
Endmzakyol Toprakbebekk bulgur pilavı gaz yapar canim ama pilavın üzerine kimyon eklersen gaz olayı olmaz.yada bir bardak suyun içine yarım çay kaşığı kimyon koyup karistirip içebilirsin tadı kötü degil o zaman gaz yapmaz.
Senazz11 Toprakbebekk evet o biraz sıkıntı ben sevmediğim için yiyemiyorum ama gaz yapıyorsa gerek yok 😅 bide annemler sürekli meyve suyu tatlı veriyorlardı onalrda kaldığımda bide bol bol su iç canım su da önemli süt artmasında %70 i sudan oluşuyor zaten sütüm
Peeri 201118gs en önemlsii bol su içemeye çalışıyorum bunun yani sıra birçok şeyi denedim solgar brewears b12 ilk kullandığımda biraz arttı hala yeterli değildi ( ama kandeğererime çok etkisi oldu )bestlak bende işe yaramadı ama bu eczaneden alıp birkez daha deneyeceğim internetten alınanlar orijinal olmayabilirmiş. Bazıları süte etkisi var demiş ama bende oldumu bilmiyorum Imom latte kullanıyorum. Bunların yanısıra dut kurusunu kaynatıp içtim, kayısı kuru incir hurma kuruyemiş herşeyi yapmaya çalışıyorum. Dönem dönem artıp azaldı nedenini bilmiyorum birkaç gece göğsümden sızmış bile ben bunu dinlenmeye de bağlıyorum. Dinlenmek uyumak çok önemli. Birde burda ziyadede annesütünü gördüm aldım o da güzel arttırdı. akşamları uyurken bir defa mama veriyordum. Yetmiyor aç kalıyor diye düşünüyordum dün 5. Ay kontrolünde doktor kilosunun gayet iyi olduğunu mamayı hiç vermememi söyledi. Bu 5 ayda toplam 3,5 kutu mama kullandık ama çok uğraştım. Maden suyu içemeye çalışıyorum. Anason ve kimyon çayı içmeye çalışıyorum. İnşallah size de birşeyler işe yarar.