Pearl68 Serpil51 yeniden MR cektirmedim ama yeniden doktora gittim bu kez bandaj krem ve ilaç verdi diz kapagimi bandajliyorum hala ağrılarım devam ediyor 2 gün üst üste dışarı çıksam çok fena ağrılarım oluyor