nolmuskine Pearl68 bende de aynı… 3 kişiden birinde muhakkak oluyor doktora gideceğim sende git eşimin arkadaşının eşinde de aynısı oldu geç kaldığı için ameliyat oldu
Pearl68 nolmuskine doktora gittim ama ödem olduğunu söyledi nasıl geçecek peki geçer mi acaba üzerine basmaman lazım dedi ama küçük bebeğim var
Pearl68 nolmuskine Bu 3 kişiden birine olan tüm rahatsızlıkları yaşadım resmen varis , hemoroid, kemik ödemi ne ararsanız var :(
Pearl68 Hilaalhepp ben yere bacaklarimi büküp oturamıyorum afedersiniz alaturka tuvalette duramıyorum kemik ödemi olduğunu söyledi doktor ortopediye gidip MR çektirdim dinlenme buz tedavisi üzerine yük verme dedi uzun sürebiliyormus bu durum hareket kisitliligi için fizik tedaviye yonlendirdi
RobinScherbatskyy Pearl68 bende bu rahatsızlıklardan doktora gittim ödem ve kireçlenme olduğunu söyledi ani kilo alımlarında oluyormuş kilo vermemi önerdi. İlaç verdi ve egzersiz hareketler önerdi çok bir çözümü yok bunun malesef
Pearl68 RobinScherbatskyy of evet öyleymiş benimde sağ bacakta ödem solda hafif ödem varmış ama akşama doğru bacagimda ve ayaklarımda şişlik oluyor sizde de oluyor mu
Pearl68 RobinScherbatskyy hangi ilaçları verdi size bana etolax diye bir ilaç krem ve toz magnezyum verdi
RobinScherbatskyy Pearl68 benimde sağ bacakta var birden yürürken çıt diye bir ses geliyor dizimden ve resmen yere fırlatıyor beni acısı ondan sonra şişlikte oluyor
Hilaalhepp Kızlar kollajen takviyesi aşın kemikler için çok iyi o şekilde işe yarayabilir ben alacağım bana bir özel ilaç önerdi 400 lira çok önemli değil diye almadım unuttum gitti ama kollajen etkili oluyor
Pearl68 Hilaalhepp kollajen aldım ama içinde hyaluronik asit varmış o da ödemi arttiriyormus siz hangi markayı alacaksiniz
Hilaalhepp Trendyolda bir marka gördüm çoğu kişi öneriyordu saç tırnak gelişimi için işe yaramış dediler tabi ne kadar yararlı bilmiyorum kiperin kolajen bir araştırın isterseniz biraz pahalı ama 😏
Serpil51 Pearl68 merhaba 23 gün olmuş da yeniden MR çektirdiniz mi ne durum da iyileşme oldu mu ödemde azalma falan
Pearl68 Serpil51 yeniden MR cektirmedim ama yeniden doktora gittim bu kez bandaj krem ve ilaç verdi diz kapagimi bandajliyorum hala ağrılarım devam ediyor 2 gün üst üste dışarı çıksam çok fena ağrılarım oluyor