Thesra [bilinmeyen] Normal😂 ben verdim ya son 7 kilo fazlam var gitmek bilmiyor ki gostermiyormusum oyle diyolar ama vericem 50 ye dusmem lazim😂
ozdenarda eedacinarr obur bir minik doğuyor 😁😁 normalde hani forumda bebek kilolarına hiç takmam doktor ne derse o oda çok normal diyo ama birden burda bunları görünce Bi noluyo dedim😁😁
Jrarya [bilinmeyen] ay olmasın olmasın ağırdan gitsin tam bir kucak bebeği bileklerimin kollarımın ve belimin ağrısından kopuyorum 🤤
Thesra [bilinmeyen] Offf deme lambur lumbur😅😅 sen istersen yaparsin canim istemekle Alakali tamamen yani bende kendimi hic 80 gormemistim hatta 55 in ustune cikmadim hic😂😂 ama guzel bir spor ve diyetle verirsin diye dusunuyor bu arada boyda inemli tabi uzunsan kaldiriyodur kilonu
ElifKaratas [bilinmeyen] 4500 doğdu 4300 e düştü 3 günde 23 günlükken 5140 tı kılosu ve inandıramam belki ama doymak bilmiyor göğüslerimin ikisinde vakum gibi çeke çeke yara yaptı görsen böyle yarıldı alttan kıpkırmızı deri çıktı ağlaya ağlaya emziriyrm doktoruma sordum iri olduğu için daha çok emmek istiyor demişti ve kılo alımlarıda fazla oluyor
Beyzaaa ElifKaratas maşallah de kız yavruya benimki 3950 doğdu bir aylıkken 5450ydi 2 aylıkken 6820 gramdı annem hala zayıf diyor
ozdenarda Thesra kız almadydn ya sen fotolarda incecik duruyordun ama 🤭🤭 bisey in vardı ama senin o zaman çok bakımlıydn 😁😁
Thesra ozdenarda Gahahaha😂😂 aldım yahu almaz olurmuyum 50 den 80 le doğum yaptım ben 2 ay dolmadan 22 sini vermiştim😂 şimdi 7 fazlam var ama ben kiloyu göstermiyorum 🤭🤭 yani öyle diyolar bakınlımı benmi?😅 dışarı çıkarken olabilir ama evde asla🙄🙄🙄
ozdenarda [bilinmeyen] ben kadar yiyen olmamstr 😁😁 bende 37 de 3300 doğurdum sanırım yne erken doğmasına rağmen iyi 🤗
ozdenarda [bilinmeyen] ben daha tam veremedim 😁7 kilom var hala hadi 7 kiloyu opuyim başıma koyuym da hepsi göbek arkadaş hala hamile gibi göbeğim var 😏😏
Melihaptt [bilinmeyen] 4500 doğdu her ay 900 gr alıyordu ama mama ile besleniyor sadece 4. Ayda ek gıdaya geçince 400 gr almış
ozdenarda Thesra bak demekki bakımlısn benim aklımda öle kalmsn 😘 benm de 7 kaldi da malum boy yok 🤭senin 7yle benm 7 bir olmuyor 😁
Thesra ozdenarda Demekki oyle olmus canimsi 🤗🤗 Aynen boy kiloda cok etkili oluyor gercektende ama verirsin gecen resmini gordum 7 kilon varmis gibi durmuyodi tatlim ama diyim yani