Semaaa39 bize de bexsero sonrası hemen calpol önerdiler. Ama calpol sonrasıbda ateş 36.2 falandı bence bizim kızın ateşi hiç çıkmadı. Sonra da vermediö, sürekli ölçtüm ama ateş yapmadı onda. Rotarix de canlı aşı, bu sebepten etkisi anında değil de 3-5 gün içinde çıkar demişti doktorumuz, döküntü dahil, ateş vs gibi, ama onlar da olmadı..