aslioztrk Menenjit aşısını sağlık ocağında yaptıran var mı? Ben yarın yaptırcam da sorumluluk alındığına dair kağıt imzalatacağız falan diyorlar ne alaka anlamadım? Bu zamana kadar tüm aşılarını yaptılar şimdi neden böyle kağıt imzalatacağız diyorlar ilginç yani korkutmak mı amaç çözemedim? Var mı bu durumu yaşayan lütfen bilgilendirir misiniz hanımlar 🙏
Berilsmom13 aslioztrk özel aşı olduğu için sorumluluk almak istemiyorlar. Bizimkiler hiç yapmadı özelde yaptırdık
Adaoykum aslioztrk ne alaka bütün özel aşıları sağlık ocağında yaptırdım hiçde öyle bişey demediler. Aile hekimin onay veriyor hemşire yapıyor şükür bir sorunumuz olmadı
izd aslioztrk hangi menenjit aşısı? B tipi menenjit (genelde bexsero) ve a,c,w,y tip için de (genelde nimenrix, menectra, menveo) bu ikisi özel aşı kapsamında. Bunları devlet yapmıyor aslında ama ?
aslioztrk Berilsmom13 Yani anlamıyorum neden ki yani ne olabilir aşıyı yaptıktan sonra neden korkuyorlar bişey de söylemiyorlar.Yarın aşı gelmiş olucak ve ne yapsam bilemiyorum
Berilsmom13 aslioztrk işte aşı bu hiç beklenmeyen bir etkide yapabilir:) bizde sorduk biz yapmıyoruz onu reçete ettirip devlette veya özelde yaptırın dediler
Adenveannesi aslioztrk rota ve menenjit aşısının arasında dağlar kadar fark var. Menenjitin daha yan etkileri var o yüzden imzalatıyorlar
Alka aslioztrk bizimki reçete istedi . Yapmıyor çünkü bilmiyorlar . Çoğu kişi yaptırmıyor sanırım. Bexero da yeni yeni çıkmış o yüzden sağlık ocağı doktorları pek bilgili değil bu konuda. Sorumluluk almak istemiyorlar. Doktorum böyle söyledi. Reçeteyle yaptılar ama.
Mommmmms aslioztrk ben sağlık ocağında yaptırıyorum evrak imzalama gibi bir durum olmadı hiç sadece başta reçete istemişti artık onu da istemiyor
asrinhatasi aslioztrk bizim hemşire 2dozumuzu da yaptı hatta sisteme girdiler. Rotavirüs aşısını özel hastanede yaptırdım onlar girmemiş sisteme keşke rotavirüs aşısını da sağlık ocağında yaptırsaymışım. Neyse ne kağıt imzalattı ne de reçete istedi. O aşıların takvimini sen biliyorsun seni özel aşı için çağırmam sen kendin takibini yap geldiğinde yaparım demişti bana.
aslioztrk asrinhatasi Yani olması gereken aslında işte.Ama bizim hemşire sorumluluk sana ait diyerek imzalaman gerekiyor kağıdı diyor.Daha ne yazdığını da bilmiyorum öğreneceğim ya da hiç öğrenmeden özele gidip yaptıracağım bilemedim 😑
Adaoykum aslioztrk 13.ayda uygulanan tek doz nimenrix maleseff tek başına yeterli olmuyor bexsero yaptırmanızı tavsiye ederim
Liva123 aslioztrk Bizde doktorumuzda yaptiriyoruz . Yanls hatrlamiyorsam kas icine yapilan bir asi oldgu icin doktor daha guvenilir yaptrmak icin . Cnku agr bir asi . Asi yerinde sisme , kizariklik v.b durumlar olabiliyor . O yuzden sorunluluk almak istemiyorlardir .
Mervetnl aslioztrk zaten yaptıracaksanız neden endişelendiniz ki 🥰 anladığım kadarıyla zaten her halükarda yaptırmayı düşünüyorsunuz sağlık ocağında kağıt var diye mi çekindiniz 🥰