Mamaaaaa 4 aylikken kafa kaldirmaya basladi elinden tutup 1-2 sn oturtup geri yatiriyordum yatirdim diye agkiyordu oyaliyordum cunku erken oldugunu dusunuyordum.4,5 aylikken kontrole goturmustum kizimi onda tortikolis vardi o zamanlar hemde danistim dik oturmak istedigini soyledim oda aldi oturttu onu boyle mi oturmak istiyor dedi evet dedim tamam otursun destekle boyle zaten 4. Aydan itibaren oturabiliyorlar dedi.5,5 aylikkende desteksiz oturdu.koltugun kosesine sirtini dayiyordum onunede bizim yattigimiz o yastilardan capraz koyuyordum kollaribin altindan gecirince xok rahat hareket ediyordu hic bir yere dusme sansi olmuyordu