Farketmez Busebulut 1 saat dışarda 2 saat dolapta dıye bılıyorum ama ben 15 dk sonra dokuyorum çünkü kötü kokuyor hemen ilk yaptığım dakı koku olmuyor zıyan olmasın diye de genelde onun o ankı durumuna göre yapıyorum Yakın zamanda beslendı ıse az yapıyorum aç sa çok yapıyorum genelde bıtıyor bu şekilde yapınca
Mlkko Busebulut evet hazırladıktan sonra 1 saat içinde tüketlmesi gerekiyor. Bekledikçe bakteri üretmeye başlıyormuş bebekler de içmiyor zaten soğudukça. Çok mamanız kalıyorsa dökmek istemiyorsanız az az yapın başka çaresi yok 🫠
Ilkimmmm Busebulut mamanın üzerinde yazıyordur pakette 2 saat içinde tüketiniz yazıyor bir keresinde uyku hali gece 4 saat sonra vermiştim bişey olmadı valla Allahtan
Sevvl Busebulut içim rahat etmıyor zaten en fazla 1 ölçek ziyan oluyor çok küçükler bosey olur doye korkuyorum
Birdemetcicek Maksimum bir saat ama bir saat beklemiş mama güvenli değil yarım saat içinde içti içti , içmezse döküyorum ben.