Busebulut Hanımlar bebeğinize mama verdiniz tam içmedi hemen döküyormusunuz yoksa napıyorsunuz ? Mama kaç saat dışarda bekletilebılır ?
cgdmmbsks Busebulut ben döküyorum tekrar ısıtılması önerilmiyor canım zaten mama soğuduğu zaman bebekler içmiyor içerse de geri çıkartıyor
Mlkko Busebulut 4hazırladıktan sonra 45 dk max 1 saat içinde tüketilmesi gerekiyor içtikten sonra kalanı tekrar vermeyin Allah korusun bebeğinizi zehirlersiniz
Busebulut cgdmmbsks evet bebegım o sekılde yaptı bugun demekk ıstemıyor hıcbı bebek oyleyse vermeyım hep taze vermeye devam
Sevvl Busebulut içim rahat etmıyor zaten en fazla 1 ölçek ziyan oluyor çok küçükler bosey olur doye korkuyorum
Seymanur9 Busebulut yaptıktan sonra 20 dkda geçse soğudugu için mi bilmiyorum kızım hep çıkarırdı o mamayı . O yüzdrn 5-10 dkya içmezse döküyordum
Busebulut Mlkko diyelım kı bebeğim az bişe içti geri kalanını max 45 dkka da içti içti içmedi çöpe 🙂değilmi
Bulut55 Ben buzdolabında bekletip 1 saat içinde tekrar veriyorum içmediği zaman hiç bir şey de olmadı 90 ml mama kaldıysa 120 ml olan kısma kaynar su döküyorum tam içilecek gibi oluyor hicbirseyde olmuyor buzdolabında beklediği sürece
Gulnurbozkurt Kızım 14 ayşık 2 aylıkdan beri mama kullanıyoruz en fazla 30 45 dk beklettim geçerse dökdüm
Mlkko Busebulut evet hazırladıktan sonra 1 saat içinde tüketlmesi gerekiyor. Bekledikçe bakteri üretmeye başlıyormuş bebekler de içmiyor zaten soğudukça. Çok mamanız kalıyorsa dökmek istemiyorsanız az az yapın başka çaresi yok 🫠
Busebulut Seymanur9 benım oğlan da oyle yapıyor .. ee peki mama soğudugunda ılık suya yatırsam kasenın içinde gerı kalanını o şekilde versem bıse olurmu