E2l2i2f2 valla benim banka hesap numaram tanımlıydı . Doğumdan 1 hafta sonra baktım emzirme ödeneği diye otomatik para geldi hesabıma hiç bir başvuru yapmadım . Doğum yapalı da 6 ay oldu sistemin değiştiğini düşünmüyorum . Bilgisi olmayabilir belki bi ptt den tcniz ile sorgulatın