Merhaba_anne sgklı çalışan iseniz muhasebeciniz yapıyor başvuruyu. Eğer toplu girdiyse raporu raporunuz bittiğinde alıyorsunuz .
Ayrıca aile ve çalışma bakanlığına eşiniz veya siz başvurduğunuz da 300-400 tl gibi bir para yatırıyorlar 1 ay sonra
Süt parası otomatik yatıyor zaten
Alacağınız doğum paraları bunlar ☺️
Merhaba_anne