Aysegul93 doktorları dinleseydim şimdiye kadar ne acılar cekmiştim bebeğim doğumdan sonra 2,5 kiloya düştü sıvı kaybından hastanelerde yattık doktor mama verme sütün geliyor mama verme sütüm geliyor dedi çocuğum açlıktan 10 gün kaka yapmadı kanlı idrar yaptı sonra kendim mamaya başladım öyle düzeldi çocuk herkes kendi çocuğunu daha iyi tanıyor oğlum yeni toparladı o yüzden baslıycam.