Asill_hatun33 eniştem 4-5 yıl kadar önce yakalandı. Şu an çok sağlıklı ve bir daha tekrarlamadı çok şükür. Çok iyi beslenme, dinlenme ve doktorun verdiği tedavi ile atlattı. Tabii bir de moral ve motivasyon. O filmler eskide kaldı artık her şeyin tedavisi mümkün. Gönlünüzü ferah tutmaya çalışın ki oğlunuz de sizden güç alsın. Çok geçmiş olsun 🙏🏻