Nurseseda merhaba rahatsız ettimama birimde çalıştım diyince sormak istedim. Oğlum 2 aylıkken hemşire verem aşısını yaparken iğne kaydı ve çıktı, yani o anın paniği yle bende şey yapmadım hemşire geri iğnenin sokulmayacagini giden miktar yeterli dedi ben ne kadar miktar gitti bilmiyorum. Oğlum da hiç iz yada kabuklanma sulanma ateş falan hiç bir şey olmadı şuanda iz yok ama bizim hep aklımızda aşı tutup tutmadığı bir bilginiz var mı acaba