edabolukbasi vallA ben suda başladım hepsini haşlandıktan sonra blender geçirdim bezelyeyi tane olarak verdim zaten şuan mevsimi olduğu için manavlarda satılıyor dondurulmuş hazır almadım yeni çıkmış halini alıp evde kendim haşlayıp öyle verdim ezdikten sonra üstüne zeytinyağı döküp karıştırıp verdim