Funda5737 DefneErcis fotoğraf i varmi benim istediğim gibi ise fiyatta anlaşırsak alabilirim benim oğlum kanguru seviyor ☺️
DefneErcis Funda5737 evet var isterseniz atarım instagram adresim Sevim.munirr dilerseniz mesaj atın fotoğrafları atayım
Funda5737 DefneErcis anladım bana göre pahalı ama siz de pahalıya almışsınız Zaten çok teşekkür ederim ☺️
pozitifanne Kesinlikle mamadusbaby nin yeni çıkan modelini alın hem ergonomik hemde hem dışa hem içe dönük kullanılıyor. Ben aldığımda sadece içe dönük modeli vardı bu da rahat ama dışa dönük olmuyor keşke diğeri çıkmış olsaydı o zaman onu alırdım çok güzel
Doram Funda5737 mükemmel bisey koca bebek arabasını heryere tası et hıc gerek kalmadı heryere kanguruyla gıdıyorum oglum 4 aylık 8.5 kılo hıc agrı yapmıyo
SevcanEmir Kızlar İlkay baby aldım ben de şuan 3 ay 18 günlük bebeğim ve 7.500 kilo civarında sanırım. 3 Aydan sonra aparatınız kullanılır diyor ama tam sınırları yeni geçtiği için korkuyorum. Sizce ne yapayım ?
Deletedmom_12 Funda5737 Solomombaby aldim ama daha kullanmadim canim nedense korkuyorum kullanmaya esime al al diye israr ettim aldik kullanmiyorum 😂 sanki bacaklari ayriliyo gibi geliyor korkuyorum 4 aylik oldu oğlum