dmllg Allah yardimciniz olsun cok zor bir surec. Birini bulmak ,anlasmak ,guvenmek. Bende bebegim biraz buyudugunde calismak istiyorum ama kimseye birakamam gibi geliyor. Bakici vs cok sıkıntılı bir surec
Fasulye12 grkmediz aile hekimim ve kadın doğum doktorumla konuşmuştum. Her pazartesi sırayla gidip 5 günlük rapor alıyordum . Öyle öyle 2 ay daha uzattım izni . Sonra başladım . Bebeğim küçüktü , ayrılamadım ama çalışmam da lazımdı. Ücretsiz izne ayrılmak yerine bir süre de böyle idare ettim
grkmediz Fasulye12 ya bizim burada kanamam olduğu halde vermediler rapor git çalış dedi, böyle bir durum için hiç vermezler 😭
Mete23-6-2022 grkmediz eve kamera taktırın ve bakıcının bundan haberi olsun sizin izlediğinizi bildiği için daha dikkatli olacaktır.
Keremikobayky Baştan tüm şartlarınızı net koyun. Kameranın olmadığı yerde durmaması konusunda tembihleyin. Bebeğin uyanık olduğu tüm zamanları onun bakımları ve sosyal ihtiyacı için geçirmesi konusunda ve en önemlisi sizin yetiştirme şeklinizi sizin tarzınızı benimseyip o şekilde davranmasını bekleyin ondan. Hoşunuza gitmeyen şeyleri anlık olarak çözün göz ardı etmeyin. Zor süreç allah yardım etsin
Gamzii00 Ben bebegim 5.bucuk aylıkken bırakmıştım kesinlikle o uyurken veya gizlice evden çıkmayın annecim ben ise gidiyorum akşam geleceğim sana oyuncaklar alacağız gezmelere parklara gideceğiz para kazanacağım seni cok seviyorum cok istediğinde geleceğim abla bana haber verecek gibileri den konuşun anlamaz demeyin anlıyorlar. Ben gizli çıkıyordum ağlamıyorum ama evde olduğum diger funler acısını çıkarıyordu taniyamiyordum bebegimi 1 sn bile kucagimdan inmiyordu kamera vardi kesinlikle kamera taktirin hem de her odaya yada kamera olan odada kalmalarını soyleyin