grkmediz Daha 5 aylık olacak bakıcıya vermek zorunda kalcam, tek maaş çok zor olacak çünkü. Çok zor gerçekten çok üzülüyorum. Gelin bi süreci anlatın da içim rahatlasın🥹bir de bakıcıda neye dikkat edeyim sonuçta bebek küçük , asla dediğiniz şeyler var mı ?
BuzluKahve grkmediz Merhaba, şimdiden kolaylık dilerim. Mutlaka eve kamera taktırıp bilgisini verin bakıcıya. İçiniz ancak böyle rahat olur.
starwomen grkmediz benim kızıma da bakıcı bakıyor. Ben işe başlamadan 1 ay önce başladı alışması açısından. Sigara içiyor mu? Kamerayı sorun ediyor mu? Daha önce deneyimi var mı? Bunlar benim için öncelikliydi Allahtan bizim bakıcımız uzun zamandır çocuk bakıyormuş hatta bize kitapları var mı eğitici oyuncak olarak neleri var falan diye sormuştu. Bizim evimizde bakıyor kamera var evde sorun etmedi.
grkmediz Asyaveannesi04 gurbetteyiz tanıdığımız biri de yok keşke olsaydı , bırakmak sorun değil de ilk defa tanıyacağım birine bırakmak üzüyo beni 😭
Susamuru grkmediz bence bakıcı gelmeli kendi evinde çalışıyor gibi hissetmez oraya bıraya gider çocukla hem de kamera koyamazsınız bence sizin evinizde baksın
mervemik grkmediz bence kendi evinizde bakan birini bulun mutlaka ve birkaç odaya birden kamera koyun lütfen. Başkasının evinde bebeğinize nasıl bakılıyor, o eve kimler girip çıkıyor vs asla bilemezsiniz. Böyle birini bulana kadar izninizi uzatın isterseniz. Evet para çok mühim ama bebeğimizin sağlık ve güvenliği herşeyden mühim.
BuzluKahve grkmediz Hem bebeğin düzenini bozmamak hem de daha güvenli olması için mutlaka kendi evinizde bakacak birini bulup kamera taktırın. Memurmuşsunuz gerekirse ücretsiz izin kullanın bulana kadar.
Mamaaaaa Bakıcıya para verdikten sonra elinize gerçekten işinizi görecek bir miktar kalıyor mu bakıcılar da çok pahalı değmeyecek bir paraysa birdaha düşünün, eğer ki değecekse Allah kolaylık versin çalışmak da evladımız için onun geleceği için 😔
Sapsikanne grkmediz sizin evinize gelecek birini bulursanız daha rahat edersiniz ben de bakıcıya bıraktım ama 11 aylıktı memursanız ücretsiz izin hakkınız vardır ben altın bozdum birikim yedim ama hemen bırakmadım çok zor durumda değilseniz bir yaşına getirin naçizane tavsiyem benim evimde kamera yok ama içim rahat çünkü oğlum kadını çok seviyor gelince kucağına atlıyor Allah kolaylık versin inşallah gönlünüze göre birini bulursunuz
grkmediz Sapsikanne altın ve birikim bir yıl idare edecek kadar yok maalesef 😭 ama bulmadan birini başlamıcam işe
Sapsikanne grkmediz Allah yardımcınız olsun iyi birini bulursanız rahat olursunuz çok şükür benim kafam rahat tanıdık vasıtasıyla buldum çok memnunum oğlum da çok seviyor inşallah siz de bulursunuz