elifinannesi26 merhaba yeni görüyorum bu süreç düzelmedi çok erken başladığmı düşünüyorum 2 bucuk yaşa geldik düzeldi geriledi düzeldi geriledi çok pişmanım erken basladığıma çocuğuda üzdüm yapabiliyor yapmıyor diye gece bez bağlıyorum son 2 haftadır gündüz yapıyor zaten