Merhabaa oğlum 23 aylık, 22 aylıkken tuvalet eğitimi verdim 1 ay oluyor neredeyse çokda basarılı idi tüm çişini kakasını 1 haftada kendi öğrendi ve kendi söylemeye basladı. Fakat son 1 haftadır çişini yaptıktan sonra söylüyor ve geceleri sürekli altını ıslatıyor ne yapacağımı bilemiyorum süreç basından daha çok yoruldum beze geri dönmeli miyim deneyimli annelerden cevap bekliyorum