huysuzbalik gazdan onbeş on altı saat yatmadığı olurdu 🥺 40 gün bende peynire yoğurda varana kadar hiçbişey yemedim baktım yemesem dahi aynı yer oldum. Yememezlik yapma ye,senin vucudun yiyeceklerden yeterli miktarda protein kalsiyum vitamin almazsa sütün de kaliteli olmaz. Olanı da emzirdikçe bebeğine geçer senin depoların boşalır. Gaz için sana önerebileceğim iki Damlayı birlikte kullanman mesela zincoyla sap simpleks verirdim Zinco beş damla diğerinden de onbes damla verirdim her vermemde. Zamanla baktım düzelmeye başladı iki ayı doldurduk hareketlendi gaz namına hiçbişey kalmadı😊 emin ol hepimiz bu yollardan geçtik kaç tane böyle post açtığımı bilirim bir an önce gazsız günlere ışınlanmak isterdim😅 bak şimdi dört aylık olduk Bile 🥰