50 günlüğüz bugün. Şu 50 güne 3 gaz damlası sığdırdık önce Harvey Nurse sonra Biogaia şimdi Sap Simplex ama kızım hala rahatlayamadı. Üstüne düzeni değişti bir kaç gündür. 3 gündür aynı saatte bir gaz geliyor küçük küçük peş peşe çıkardığı nasıl aynı saatte aynı şekilde oluyor şaşıyorum. Atak haftasında mıyız onu da bir türlü hesaplayabilmiş değilim. Ne yediysem kimyon attım üstüne, kimyon çaylarından kusucam artık günde 4 kupa içtiğim oluyor (en büyüğünden kupa) rezene çayı da içiyorum üstüne süt ve süt ürünleri tüketmiyorum mandalina bile yemiyorum gaz yapacak diye ama kızımı bir türlü rahatlamadım. Memeye geliyor iki çekiyor sütten başlıyor ayakları karnına çekmeye... bitecek değil mi? Sadece ben yaşamadım bunları desin biriniz ne olur :(