KucukAnne344 çocukluğumdan beri köpek besliyoruz,hem de büyük cinsler.Çok severim oynamayı beslemeyi ancak ne zaman anne oldum korkmaya başladım,kendi elimde büyüttüğüm köpeğimize evladımı yaklastıramıyor tedirgin oluyorum.Bunda aynı şekilde haberlerin etkisi çok büyük.Bir de aylar önce bir köpek gözümün önünde başka çocuklara saldırdı ve aşamıyorum bu durumu.Cocugumla her kapidan çıktığımda dua ediyorum köpek denk gelmesin diye Ayetel Kürsi okuyorum,saldırırsa nasıl yaparım beynimde kuruyorum 🤦