Alparslanim1 banyo taburesine oturup dizinize yatirca da çok kolay oluyor. Ben filede çok rahat edemedim hem egildigim için belim ağrıdı. Hemde benim oğlum biraz hareketli sürekli kafasını kaldırdığı için dönüyor filenin ustunde🤭 dizime yatirinca göbeğini boşluğa getiriyorum. Önce önünü yıkıyorum, sonra çevirip sırtını, en son da kafasını yıkıyorum. Kafasını durularken elimle kulak kepçesini içe doğru kıvırıyorum. Kaçmıyor kaçsa da bişey olmaz bence zaten 9 ay suyun içindeydi 😊😊