Alparslanim1 canım ben kucagımda yıkıyorum suyunu hazırlıyorum sonra tabureye oturup dızlerıme ya penye battaniyesınu ya zınını serıyorum ilk önce boynundan asagı ön tarafı kopuk kese yapıyorum durulayıp sırtınu cevırıyorum keseliyorum en son basını yıkıyorum sonra komple durulayıp cıkartıyorum doğdugundan berı böyle 3 aylık su an