Gryffindor Esraerol-geldi İşte büyük ihtimalle ondan demiştir çünkü çok hızlı bir kilo alımı olmuş maşallah
Summerwine95 Esraerol-geldi bir sıkıntı çıkmaz inşallah ya.Bazi çocukta genetik oluyor.Sonucta ailede varsa iri birileri çocukta miinnacik olmaz sonuçta siz gonlunuzu ferah tutun.
Esraerol-geldi Tombikdonerartikcokpahali 🤣 kavurmadan sıkıldı çocuğum 😂 iki tombik döner çek 😂😂 ya çok sık besleniyordu 1 saat geçmeden ikinci biberonu yiyordu üstüne mememi emiyordu suan biberonu red ediyo
Tombikdonerartikcokpahali Esraerol-geldi Hahaha 😂😂 ya beslenme aralıklarını uzatin, emzik tutuyor mu😊
Hnyramomm Esraerol-geldi ben kizim 6 ay 3 gunduk 6 kilo 800 gr 😂😂 nasil oluyo ya benim cocum zayif mi ya
Pembegul Hnyramomm hayir cok normal olmasi gerektigi gibi. Cocuklara fazla mama verip kilo aldirmamak lazim ileri yasta obezite riski yukseliyor. Benim kizim 15 aylik yeni 9 kilo oldu😂
Esraerol-geldi Tombikdonerartikcokpahali biberon da değiştirdim mamayı da birden bire biberonu bıraktı verince deliye dönüyor ağlama krizine giriyor diliyle ittiriyor
Strongmom7 Esraerol-geldi 4.ay atağı olabilir canım hem mama hem meme reddi yapıyorlar malasef 😔 geçici bir durum ama korkma
edafmo Esraerol-geldi 3 saat uzun değil ama günleri hep aynı olmuyor bazen oluyor 4saat emzirmiyorum bazen de her saat başı emmek istiyor napayım şimdi emzirmeyeyim mi çocuğu