Bugün doktor randevumuz vardı
Oğlum 3 ay 6 günlük kilosu 7.200 boyu 63
Doktor suanda 7 8 aylık bebek kilosunda çocuğu gereksiz beslemişsin dedi
Beslenmeyi red ettiği için götürdüm 3 haftadır biberonu emmek istemiyor diye e normaldır biberondan bıkmış dedi 3 saatte bi besleme yap içsede içmesede 140 yap diyo ben doğdu doğalı 90 ml yapıyorum onu bile zor içer az beslenip sık sık yerdi 120 yapsam kusar hepsini içemez 🤔