Elif2302 yeni annesin olur öyle. Sabret ama bırakma emzirmeyi. Çook keyifli gelecek sonra, iyi ki, diyeceksin. Bıraktırırsan ömür boyu üzülürsün. Mama köyü değil ama mecbur olmadığın sürece anne sütünden değerli besin yok. Bu mucizeden mahrum etme. Keşke biraz daha dursalar da emseler isteyeceksin ilerki aylarda 🌺