Elif2302 bende sevmiyorum yani nefret derecesinde degil ama emerken ruhum daraliyor 10 aylik hala emziriyorum 18 aya kadar emzirmek var aklimda cunku ilerde pisman olabilirim suan bi suru etken var o yuzden emzirmek hos gelmiyo olabilir , sizde sutunuz kesilene kadar sagip verebilirsiniz o halde bebisler anne sutunden tamamen mahrum kalmamis da olur