TheLatte Patatesimm evet alabiliyo . 8 ay önce taşındım yeni kiracı gelince ben direk o adresten düştüm.
Anr5155 Patatesimm üzerine kayıtlı bir fatura varsa veya kira sözleşmesi onu götürüp ikametini aldırabilir by durumda siz kayıt dışı gözükürsünüz.
acimavi Patatesimm evet. Biz de evimize taşınırken faturaları eşim üstüne aldı kiracılar ikametgah değiştirmemişlerdi ama biz elimizde yeni faturayla nüfus müdürlüğüne gidince adrese bizi kayıt ettiler, öncekiler düşürüldü
Mbrre Patatesimm evet onlar ekleniyor siz cikmis oluyorsunuz biz öyle yaptık hep. Daire boş görünürse e devletten de yapılıyor du olunca nufus a gitmek gerekiyor
Esraa501 Patatesimm evet , eğer taşıdığınız evdeki abonelikleri kapattirdiysaniz ve yeni kiracı abonelik olusturduysa , yeni kiracı fatura ile birlikte nüfus müdürlüğüne gittiğinde siz boşa düşüyorsunuz