Patatesimm Ben taşındım fakat ben ikametgahimi eski evden çekmeden yerime gelen yeni kiracı ikametgahini o eve alabilir mi acaba nasıl oluyor bilgisi olan varmı
Dmt-01 Patatesimm hayır alamıyor malesef.Bİzde yeni taşındığımız zaman bizden önce taşınan kiracı ikametini almadığı için bir kendi ikametimizi alamamıştık yöneticiden önceki kiracının numarasını arayıp söyledik ikametlerini aldılar bizde öyle kendi ikametimiz alabildik
Denizanasi92 Patatesimm fatura çıkarsa alıyor galiba bizim eski eve almışlardı. E devletten yapabilirsiniz
aybikreis Patatesimm Hayır hane dolu görünüyor alamaz. Önce sizin ikameti taşıyıp o evde yaşayan yok göstermeniz lazım
Mbrre Patatesimm biz evlendikten sonra ilk 2 yıl apartta kaldırır kaç yer değiştirdik tabi bazı insalar ikamatkah ini almamış oluyordu eve ait bir fatura ile nufus müdürlüğüne gidiyorsunuz durumu anlatıyorsunuz faturayı veriyorsunuz hallediyorlar
aybikreis Patatesimm Hayır alamıyor da seçimde oy kullanmadınız mı sorun olmuştur bu. Siz orda ikameti sildirmeden o ev dolu görünür ve alamaz. Sizin tanıdığınız biri bile siz olmadan sizin ikametiniz olan yere kayıt aldıramaz. Boş görünmek zorunda
aybikreis Patatesimm Aynı şehir içinde e devletten ikâmet değişimi yapılıyor. Farklı şehire aldırmak için nüfusa gitmek gerekiyor
Patatesimm aybikreis hayır seçimle ilgisi yok şuan ben başka eve taşınıcam sosyal yardım alıyorum eltimde sosyal yardım aliyor o yuzden ayni binada iki sosyal yardim olmuyor o yüzden sordum
Esraa501 Yeni adrese dair fatura ( şu, elektrik, dogalgaz) ile birlikte nüfusa başvuru yapıldığı zaman , orda bulunan kiracılar silinip boşa düşüyor, sizin ikametinizi taşıyabiliyorlar
Patatesimm Esraa501 nasıl yani yeni kiracı gelip fatura aboneliği yaparsa biz ordan çıkmış mı oluyoruz
Esraa501 Patatesimm evet , eğer taşıdığınız evdeki abonelikleri kapattirdiysaniz ve yeni kiracı abonelik olusturduysa , yeni kiracı fatura ile birlikte nüfus müdürlüğüne gittiğinde siz boşa düşüyorsunuz
hndstncvzlikek Fatura ile gidince oluyor. Bizimde basımıza gelmşlti. E devletten yapamıyorsunuz ama abonelik actırıp belge fatura vs getirseniz olur demişti götürdük oldu
Patatesimm hndstncvzlikek nasıl yani abonelik çıkarırsa yeni kiracı otomatik ben oradan çıkmış mı gözüküyorum
acimavi Patatesimm evet. Biz de evimize taşınırken faturaları eşim üstüne aldı kiracılar ikametgah değiştirmemişlerdi ama biz elimizde yeni faturayla nüfus müdürlüğüne gidince adrese bizi kayıt ettiler, öncekiler düşürüldü
Mbrre Patatesimm evet onlar ekleniyor siz cikmis oluyorsunuz biz öyle yaptık hep. Daire boş görünürse e devletten de yapılıyor du olunca nufus a gitmek gerekiyor