edafmo evet henüz küçükken eğitim vermek daha kolay olur, ya anlamıyorum bazı insanları sanki biz istemezdik karnınu soyurup altıbu temizleyip yatırmayı böylesi bize de eziyet saatlerce kıpırdamadan durduğumu biliyorum uyanmasın ayağımda diye çok mu hoşumuza gitti acaba, yok siz alıştırıyorsunuz yok ben doyurup yatağına koyarım uyur diyenleri anlayamıyorum her bebek bir değil Allah herkese öyle kolay bebek nasip etsin hele de tek bakıyorsanız öyle zor ki susmadan 12 saat ağlasım bebeğiniz o zaman ne yapacaksınız yeterki uyusun da nasıl uyursa uyusun diyorsunuz bir gün değil iki gün değil