edafmo çünkü salladığınız için bebeğiniz aslında uyumuyor sersemliyor vücut dengesini bozuyorsunuz. Gözlerini kapattığı için siz uyuduğunu sanıyorsunuz. Sallamayı bırakınca da doğal olarak kulak içi sıvısı dengeye geldiği için uyanıyor o sersemlik hali biraz geçiyor.
Sallayarak uyutma demeyelim sallayarak bayıltma desek daha doğru olur.