elmalikurabiye mrb bebeğim 9 aylık..Dalin kullanıyodum dalin sonrası egzama oldu bildiğiniz..cildiye çocuk dr vs kremler kullanmak zorunda kaldım ve özellikle cildiyenin önerisi bir şampuanı aldım.Saclari ve vücudu mis gibi oldu..Fiyatı çok uygun değil ama azıcık kullan bile bir banyoda yetiyo ve uzunca süre gider..ben çok fazla memnun kaldım..bıoderma’nın şampuanı hem saç hem vucud..