damla-6992 emzirirken ben de öyleydim çocuk emdikçe elim ayağım titriyordu elime ne geçiyorsa yiyordum canını sıkma illaki her şeyin bir vakti var benim bebeğim iki yaşında ve daha yeni diyete başladım yeni adapte oldum ama tamamen oldum bu sefer ya gerçekten her şeyin bir vakti olduğuna inanıyorum