semAlya38 tatlibiranneo bende diyet yapmak istiyorum emxiriyo musunuz. Emzirdiğim için profesyonel yardım almadan yapmak istemiyorum sütümün kalitesini ve azaltmamak için
tatlibiranneo semAlya38 hayır emzirmiyorum ama emziren bir arkadaşımda diyetisyen desteği ile aralıklı oruç yaptı hiç sütü kesilmedi ve bayağı kilo vermişti
tatlibiranneo Doga0812 ay sizi asla üzmek istemem ama bir ayda 2 kg az yani listeniz nasıl acaba sabah öğlen akşam neler yiyorsunuz ve belki de bazı insanların kilo verme hızlı farklı olabiliyor diyetisyeninz bu konuya ne diyor
semAlya38 tatlibiranneo bende 48 el hanile kaldım 63 le doğuma gittim 54 le cıktım şu an kızım 4 aya yaklaştı 56 kilo oldum
Maviim tatlibiranneo Bende aralıkla oruca başladım buna diyet demiyorum beslenme tarzımı değiştirdim🙏 2 haftada 3.5 kilo verdim 🫶🏻
tatlibiranneo Maviim ben de öyle bir yandan diyet yapıyorum bir yandan da yeme alışkanlığımızı düzeltiyoruz aslında o kadar gereksiz şeyler yiyormuşum ki inşallah böyle devam Edip güzel kilolara istediğimiz kiloları ulaşırız😊
tatlibiranneo Tosbigimleben hayır emzirmiyorum üste bir arkadaşa da yazdım emziren bir arkadaşım diyetisyen yardım eyle aralıklı oruca başladı ve bayağı kilo verdi
tatlibiranneo Bjk Türk ve dibek kahvesi karışık kullanıyorum ben bir kaşık kahve atıyorum bir çay kaşığı veya daha az tarçın atıyorum bir fincan da süt koyuyorum kaynatıyorum içiyorum