egee_momm Papatya-bahcesi ben çok kilo almıştım yarısı gitti yarısı hala duruyor göbeğim çok rahatsız ediyor beni 😫
endoplazmikretikulumiste 1234__ yav bebeniz sağlıklı doğurmussunuz işte kah iz kah yamuk kah başka şey birde şükür deyin ya çatlaklar izler sarkmalar en güzel iz bu kadar kompleksli olmayın rica ederim . Bu kadar sizi etkileyecekdiyse neden doğurdunuz cidden çok tuhaf
AngelMotherr endoplazmikretikulumiste bende kafama birgun hiç takmadım 19 Ay geçti hatta eşime dedim seni rahatsız ediyormu hayır neden rahatsız etsin ki sonuçta çocuğumuzu dünyaya getiren bir annesin oda sana bir anı hatıra vs. Öyle konuşmuştuk asla umurumda değil
1234__ endoplazmikretikulumiste çünkü ben normal doğum yaparım diye yola çıktım malesef oda olmadı keşke bende kafaya takmasam ama olmuyor işte bazı huylar değişmiyor pimpirikliyim ve gerçekten bu izde beni çok rahatsız ediyor evlenince hemen yapmadım sırf bu korkularımdan 7 .yılımda yaptım fakat istedim gibi olmadı işte sezeryanı hiç istememiştim mesela çatlaklarımda hiç olmadı çünkü çok dilkat etmiştim
Alpaslannn12 1234__ kayboluyor canım ben 6 ay oldu baksan anlamazsın yani bu normal doğurmuş dersin benimkide öyle yamuk yani kenarları öyle yukarı doğru düz bir çizgi değil o da karnımızın şeklinden dolayı oldugunu düşündüm ben yuvarlak sonuçta
Anneko 1234__ daha önce müdahale edilseydi geçebilirdi dedi plastik cerrahi çünkü öyle kabarık ve pütürlü duruyor ki sanki dikişin içinde et parçasını buzusturmus gibi
120720 1234__ Benim doktorum krem vermişti ben onu kullandım 4 ay oldu doğum yapalı tamamen kaybolmadı ama baya yok olmaya başladı diyebilirim yamuk falan değil ama çizgi dümdüz. Doktorunuza söyleyin krem versin
1234__ egee_momm benimde öyle göbek var ve rengide koyu ben nırmalde beyaz tenliyim göbeğimin rengide düzelmedi 75 ten 59 a düştüm göbekte tık yok aynı kabarık duruyo
EzgiG 1234__ benim şükür düz bi yamukluk yok da doğumdan beri Dr bepanthol anti scar jel vermişti onu kullanıyorum ama hala çok kaşınıyor 😅😅
1234__ egee_momm sanırım zamanla rengi açılacak hergün kantoran yağı sürüyorum.birde benim sezeryandan sonra kanamam hiç olmadı sizdede öylemi oldu
egee_momm 1234__ oldu benim canım ilk 2 hafta kanamam oldu sonra leke şeklinde gelmeye başladı kırkım çıkmadan 5 önce o kadar çok oldum ki şuan hala leke şeklinde geliyor cumartesi kontrole gidicem bakalım
Themom_ 1234__ noskar krem yazdı doktorum izim azaldı 210 tl fiyatı 20 gündür kullanıyorum çatlaklarada iyi geliyormuş