Benim kendi arkadasım yaptı ameliyatımı ana benimde yamuk.büyük ihtimalle yapıyla alakalı veya o an öyle gerekmiştir.ha düz ha yamuk onu gectim göbeğim kilom öylece duruyor.istedigim hareketleri yapamıyorum,zorlasam canım acıyor onlar gecsin uzunca bi süre yara yerine bakmıycam