Haticerdogan eski postlarda vardı aratmaya yaz muhakkak bulursun bence hatırladığım kadarıyla sana şöyle söyliyeyim aksine bence güvenli çünkü bebek annenin onu bırakmayacağını terketmeyeceğini yanında olacağını gere geleceğimi bildiği için korkuya kapılmıyormuş korkmadığı için senin arkandan ağlamıyor veya yakana yapışmıyor ve başkasına gitmesi veya babasına bağlı gibi olmasıda anneye olan güveniymiş biz fark etmiyoruz ama bebek bile olsa gözlemliyor eğer annem bu yeni gördüğüm yabancıyı tanıyor mu seviyor mu güveniyor mu gibi bebekte annenin hareketinden yola çıkarak yakınlık ediyormuş. Hatta bu aylardaki doktor kontrolünde doktorun kucağından inmemişti ben gidiyorum dedim oralı olmamıştı şuan çok iyi gidiyor bu davranış beklenilen ilerleyen aylarda tam aksi olacak artık annenin davranışı kararıyla değil kendi gözlemleri sonucu karar verecek o zaman ilk defa gördüğü kişiye bağıradabilir ağlayanda bilir falan demişti