Lütfen böyle düşünmeyin, benim bebeğim de öyleydi. Doğum sonrası travma yaşamış onu istememiştim ve emziremeştim dış etkenlerden sütüm çekildi. Sürekli kendimi suçluyor güvenli bağlanamadı diye üzülüyordum şuan 18 aylık tam bir anne delisi oldu çıktı. Evde sürekli sizle vakit geçirdiği için başkalarını da tanımaya çalışıyor olabilir biz annelik içgüdüsüyle her şeyi kendimize dert edip kendimizi suçlu görüyoruz. Onunla oyun oynarken daha keyifli olduğunuzu hissettirin. Şarkılar söyleyin, uyurkende onu ne kadar çok sevdiğinizi anlatın. Düzelecektir emin olun onun annesi sizsiniz, onun için en kıymetli olanda sizsiniz. Kendinizi üzmeyin🌺