Selimikomom berna5225 benim saçlarım gür ama tellerim ince ve boyalı çok kabarıyor sinir oluyorum kremliyorum argan yağı sürüyorum bana mısın demiyor saç düzleştiricihle belki düzelir
berna5225 Selimikomom benimde ince hemen bozuluyor du yorumları felan çok iyiydi arkadaşımda aynı marka kullanıyor çok memnunum deyince aldım pişman almadım bence fazlasıyla işinizi görür
yagmurkokusu_ Selimikomom 6 senedir benimle hiç sıkıntı yaşamadım ilk çocukta çok kullanıyordum da ikinci de 10 parmağı geçmez birde keratin filan aldım bir türlü fırsatım olmadı onu yapacağım ama herkes diyor saçların böyle daha güzel sadece köpükle
seninanonim Selimikomom İyon özelliğide var remingtonda yok ☺️ Tek sefer olsun en iyisi olsun diyorsanız braun alın derim 7 senedir benimle taş gibi hala
simiyyy Selimikomom silindir gibi derken şu ya https://ty.gl/b2eux1riar . Yani model bu bahsettiğim ürün bu değil. Bu nasıl bilmiyom.
Ozlemfidan Selimikomom Benim kullandığım da bu. İlgilenirsen linki bırakıyorum https://www.hepsiburada.com/remington-s6500-sleekcurl-6-farkli-ekil-veren-dzletirici-p-SGREMS6500?magaza=Nisan+Ticaret&url_src=and-product-detail
simiyyy Selimikomom tarif edecek başka kelime bulamadım 😂 neyse bu modelden bendekide. Maşası güzel oluyo böyle fıyt fıyt çeviriveriyon kafanda makneyi lüle lüle oluyo 😅
seninanonim Selimikomom Saçınızı kuruturken o makineden çıkan statik elektrik saçınızda kalır bu da elektriklenme kabarma yapar iyon özelliği bu statik elektriği sıfırlar ve her saç telini mühürler böylece asla kabarmaz elektriklenmez
Selimikomom yagmurkokusu_ keratin bakımı bende istiyorum hatta kuaförüm istersen gel keratin bakımı yapalım dedi ama emzirirken yapma diyorlar emziriyor musunuz sizde