yagmurkokusu_ Selimikomom 6 senedir babyliss kullanıyorum icralık bile oldum bu saç düzleştiricisi yüzünden 😂 ama değiyor da canına yandığım ondan önce remington kullanıyordum hem maşa hem düzleştiricisini saçlarım da çok yıpranma olmuştu.
Ozlemfidan Selimikomom Daha önce Philips kullanıyordum fiyatları uçmuş remigtona geçtim çok çok memnunum 650-700 civarı benim aldığım model. Tavsiye ederim.
Mysmrtfrt Selimikomom kesinlikle remington diyorum 2016da almıştım hala ilk günkü gibi çalışıyor maşallah
Selimikomom Busra-hemsire memnun musun peki🫠 benim saçlar boyalı bazen kabarıyor o kabarıklığı falan alır mı ki
Busra-hemsire Selimikomom bende ablamda çook memnunuz, saçım kalın telli kabarıktır ama dümdüz oluyor
yagmurkokusu_ Selimikomom ben ikisi bir özdilekten almıştım 7 sene önce ucuzdu hatta kampanya vardı abim hediye almıştı çok yıpranma olmuştu . Onu ablama verdim babyliss e geçtim hala ilk günkü gibi sağlam babyliss bakmanızı tavsiye ederim.
Selimikomom yagmurkokusu_ babyliss bir sürü modeli var 2000 e var 600e var yani hangisi acaba sizinki? en fazla 1000 lira veririm bende☹️ misafir geldiğinde falan düzleştiriyorum o da kabarıklığı gitsin diye çok kullanmayacağım
yagmurkokusu_ Selimikomom Ben hiç bilmiyorum fiyatları ne alemde ama 6 sene önce aldım 350 tlydi hatta 50 tl 50 tl taksitle almıştım.
Selimikomom Ozlemfidan remingtonda öyle 1000 küsür lira şu anda ama herkes onu övdü sanırım onu alacağım
berna5225 Selimikomom remington keratin aldım geçen hafta 1200 dü çok memnunum hemen şekil veriyo ve saçım ince hemen kabarırdı asla bozulmuyor memnun kaldım
Selimikomom berna5225 benim saçlarım gür ama tellerim ince ve boyalı çok kabarıyor sinir oluyorum kremliyorum argan yağı sürüyorum bana mısın demiyor saç düzleştiricihle belki düzelir
NariNariKiminYari Selimikomom philips vardı yıllar boyunca kullandım kaç kere düşürdüm hala sapasağlam kayınvalideme vermiştim şuan remington keratin kullanıyorum bu da güzel
simiyyy Selimikomom silindir gibi derken şu ya https://ty.gl/b2eux1riar . Yani model bu bahsettiğim ürün bu değil. Bu nasıl bilmiyom.
Ozlemfidan Selimikomom Benim kullandığım da bu. İlgilenirsen linki bırakıyorum https://www.hepsiburada.com/remington-s6500-sleekcurl-6-farkli-ekil-veren-dzletirici-p-SGREMS6500?magaza=Nisan+Ticaret&url_src=and-product-detail