Asel4175 Gulsennn1 gecmis olsun benim sanirim normal gebelik kan verdim zaten sonrada ultrason cekilcem
Asel4175 Gulsennn1 tesekkur ederim kizlar kan vermjstim ya sonucum gelsi 2444 doktor 3 haftadan buyuk dedi pzrtesi kadin doguma gidecegim kendi doktorum da aydin nazilliye gitmis cok uzuldum cok iyi doktordu ordakiler ccok sansli
Asel4175 Gulsennn1 bursada yasiyorum buldum bi tane oda cok iyiymis ama bakalim erkek oldugu icin cekiniyorum ondan da
Asel4175 Ayse_grn07 arada korunduk arada korunmadik soyle ki hep hesaplardik son adet tarihimi demekki hesap kitap bos 🤤14 gun olmadan da Allah verdi mi veriyo iste
PrensAnnesi1625 Merabalar kizlar benimde bir sorum olucak adet oldum 7.gun bittim ve 4gun sonra akıntıyla karışık kan geldi yerleşme kanaması olabilurmi hafifte mazeret ağrım gbi ağrım var kasıklarımda bilemedm yaa