Kızlar eşimle bu ay korunmadik normalde ayın 23 ile 24′ünde regl oluyorum şuan sadece kasıklarımda ağrı var dün test yaptım negatif çıktı yarın eğer regl olmazsam tekrardan mi test yapsam acaba? Doktor deseniz şuan gidemem doktora çünkü herkes duyar falan istemiyorum