Gny18 Yigit-ve-Annesi tek yumurta ikizi ola bilir 😍 bende ikiz annesiyim 6. Haftada beta yirmi binlerdeydi. Ama betayla ikiz gebeliğin bir alakası yok. Hayırlısı neyse o olsun inşallah 🤲🏻
Gny18 Yigit-ve-Annesi inşallah sonuç belli olsun bize de haber edin. Ben 11 haftalıkken öğrendim ikiz olduğunu 😀 tek kese var diye tek bebek sanıyordum 😃